Våra hyresgäster fortsätter trivas
I slutet av februari och början av mars genomförde vi vår senaste hyresgästenkät. Där fick våra hyresgäster möjlighet att tycka till om sitt boende och om oss som hyresvärd.
Vi är otroligt glada över att trivseln återigen sticker ut extra mycket. Påståendet ”Jag trivs bra i mitt boende” fick ett medelvärde på 4,34 av 5 – ett tydligt tecken på att många av de svarande trivs i sitt hem och med sitt boende.
Hyresgästenkäten är en viktig del av vårt arbete med att skapa trygga, bekväma och välskötta bostäder. Vi har gått igenom resultatet och tar till oss av era svar för att kunna utveckla både våra bostäder och vår service. Enkäten ger oss värdefull information, exempelvis om hur hyresgästerna helst vill ha kontakt och ta del av information från oss. Svaren hjälper oss att framöver möta önskemålen på bästa sätt.
Vi vill också rikta ett varmt tack till alla er som tog er tid att svara – era synpunkter betyder mycket för oss och bidrar till vårt fortsatta utvecklingsarbete.
Vill du ta del av resultatet? Här kan du läsa rapporten som PDF pdf, 133.8 kB..

- Ingen giltig användare vald.
