Bredband, TV och telefoni

Idag används många olika tjänster via bredbandet, vilket ställer höga krav på både tjänsterna och nätets prestanda. Våra fastigheter är anslutna till Öppen Fiber från Telia, vilket garanterar hög prestanda och flexibilitet.

TV med kanalutbud

Öppen Fiber

Vi strävar efter att erbjuda snabb uppkoppling och stor frihet genom vårt bredbandsnät. Öppen Fiber, Telia ger dig tillgång till en rad olika tjänsteleverantörer, vilket innebär att du kan få tillgång till supersnabbt bredband, smarta TV-lösningar och telefoni direkt via fiberuttaget.

www.bredbandswebben.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. kan du ange din bostadsadress och se vilka tjänster som erbjuds av olika leverantörer. Observera att ett basutbud av TV-kanaler ingår när du hyr lägenhet av oss – läs mer om detta under avsnittet nedan.

Basutbud av TV-kanaler ingår i hyran

När du hyr en lägenhet hos oss ingår Tv & Streaming Start från Telia, vilket ger dig tillgång till ett basutbud av TV-kanaler utan extra kostnad. Besök telia.se/aktivera Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster., fyll i din adress och se vilken streamingtjänst och kanaler som ingår. Där kan du även aktivera dina tjänster. För mer information om hur du kommer igång med TV-tjänsten Tv & Streaming start, se Telias instruktioner Pdf, 115 kB, öppnas i nytt fönster..

Om du vill ha fler TV-kanaler än basutbudet, kan du själv teckna ett avtal med någon av de tjänsteleverantörerna som erbjuder TV-tjänster på din adress.

Felanmälan Bredband, TV och telefoni

Om det uppstår problem med basutbudet av TV-kanaler, Tv & Streaming Start från Telia, görs felanmälan till Telias support på telefonnummer 020- 20 20 70.

Vid problem med bredband, telefoni, eller om du har tecknat ett eget avtal för TV-tjänster, ska felanmälan göras direkt till din aktuella tjänsteleverantör.

Uppdaterad: 2024-10-08

Navigera vidare